poniedziałek, 22 lipca 2019

Love is love 😉

Jestem wielbicielką serialu "Narcos". Kolejne sezony produkcji oglądałam z wypiekami na twarzy podziwiając sprawność twórców w przedstawianiu postaci i wątków. Byli wyjątkowo przekonujący. Śmiem twierdzić, że w pierwszym odcinku trzeciego sezonu, poświęconego losom członków kartelu z Cali, znalazła się najbardziej romantyczna filmowa scena taneczna ostatniego dwudziestolecia.
Znalazłam info, że jest to najczęściej oglądany fragment "Narcos" na Youtube. Nie dziwi mnie to. Sama nie mogłam się doczekać pretekstu, by umieścić go na swoim blogu.

Obejrzyjcie koniecznie do końca. Zadałam sobie trochę trudu, by znaleźć w Internecie cały epizod zakończony jakże symbolicznym akcentem.



Love is Love 😂😭

2 komentarze:

  1. !
    Mi z całego serialu najbardziej jednak zapadły sceny z pierwszej serii. Zwłaszcza fragment, w którym opisywano produkcję wiadomego towaru w konwencji programu kulinarnego. Gdy wymieniono wszystkie chemiczne składniki, a w tym benzynę "przewodnik" dodał "Wszystko zdrowo,w zgodzie z naturą"

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak :). Ten fragment można by pokazywać dzieciakom w szkole w ramach kampanii antynarkotykowej.

    OdpowiedzUsuń